29 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 29 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

29 april

Door: gaby

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Poehee!!!
7.00 de wekker, en dat in je vakantie! Maar ja, alles voor de kinderen!
Rond half 8 aan de ontbijttafel, en daarna rond half 9 vertrokken naar Universal Studio's Island of Adventure! Een park met achtbanen en andere spannende dingen, dus pa&ma gaan niet mee maar zetten de kinderen lekker af en gaan samen shoppen.
De kids staan er rond 9.00 en wij rijden door naar de Florida Mall, daar waar de Apple Store en de M&M store zijn, waar wij zo vroeg zijn dat de winkels nog niet eens open zijn! :)
Winkels gaan pas open om 10.00, lekker dan, dan maar ff een Starbucks, lekker wakker worden op deze manier!
Daarna lekker winkeltjes kijken, bij de Apple Store naar binnen, ff vragen voor het kapotte scherm van Rob, ja hoor, het kan gemaakt worden en duurt maar een uurtje en dan ook maar hopen dat er niets aan de binnenkant van de telefoon stuk is.
Zo gezegd zo gedaan, inde tussentijd gegeten en koffie gedronken en daarna de foon weer opgehaald! Het ziet er weer picobello uit, gelukkig is er niets stuk aan de binnenkant en Rob is weer blij!
Rond 14.00 rijden we naar huis, nog ff genieten van de warmte en van ons eigen zwembad! De kids meldden ons dat ze volledig nat zijn door diverse attracties, dus ff schone kleding pakken en meenemen!
Nu is het 18.40 en gaan zo de kids ophalen, dan ff terug naar de Florida Mall, voor Chantara de MAC make-up store en natuurlijk M&M.
Laat morgen wel weten hoe het was!
TOT MORGEN!!