19 april 2016 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 19 april 2016 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

19 april 2016

Door: Gaby

23 April 2016 | Verenigde Staten, Miami

Na weer een "redelijke" nacht om 7.30 opgestaan, iedereen gedouched en weer rond 8.30 aan het ontbijt.
Heerlijke eieren, bacon, yoghurt, pancakes...een stevige maal dus!
Wat gaan we doen vandaag?
Het plan is om gelijk de Keys op te gaan, maar ook Bayside Market Place lonkt....is gisteren natuurlijk niet gelukt om te bezoeken,....ff de navigatie aan....deze zegt dat het maar 10 min rijden is!
Dan is de keuze snel gemaakt...Bayside Market Place....HERE WE COME!
Het is inderdaad maar 10 minute maar wel via een zeer drukke snelweg, maarrr....wij hebben ROB!
Parkeren in de garage en wat is het veranderd!!
23 jaar geleden waren er alleen maar souveniersshops, nu allemaal leuke modewinkels, koffiekraampjes, smoothie shops!
Na even een rondje te hebben gelopen, ff bedenken wat we gaan doen....Hop on Hop off bus of de boot?
Het wordt de boot, een rondvaart langs de skyline van Miami, de cruisschepen, een deel van Miami beach en Star eiland, een superleuke tocht van 1,5 uur om de huizen te zien van: David Beckham, Gloria EsteFan, Julio Iglesias, P. Diddy en nog vele anderen....
Na de trip weer terug in Bayside, nog ff een rondje lopen, broodjes halen bij de Subway, wat overigens niet goed ging qua prijs en wat Chell keurig heeft opgelost wat resulteerde in 2 extra porties brood, cola en chips!
Zo.....nu op weg naar Marathon...de Keys....navigatie geeft 2 uur aan, nou dat valt weer mee maar......file....in Miami....t moet niet gekker worden!!
Het kost ons tijd maar ook energie.....dan maar ff koffie- en plaspauze bij Wendy's! T zal aan de naam liggen, maar wat n bagger! T is zo smerig dat Chell er beroerd van wordt!
Nog een paar keer gestopt en uiteindelijk was daar ons hotel....Holiday Inn!
De meiden en ik hebben ff gezwommen, wederom een zout zwembad, maar t was lekker of af te koelen.
Het eten wordt een uitdaging, geen eettent in de nabije omgeving, de receptionist geeft ons het nummer van Papa Johns, DE Pizzaboer van de USA! Pizza it is!
2 large Pizza's besteld, Hawai en Pepperoni, en met z'n 5jes geheel opgegeten!
Iedereen heeft in z'n schrift geschreven, foto's geprint, gelezen of tv gekeken!
Het licht ging uit rond 23u.....Welterusten allemaal!zzzzzzzzzzzzzzzzzz

• 23 April 2016 - 18:45

(o)ma Maspaitella:

Hoi familie, leuk wat van jullie te horen. Nog verder heel veel plezier. Vandaag High Thea met 4 zr. In 'Theehuis Eemnes', heel gezellig. Groetjes (o) ma xxx

• 23 April 2016 - 19:29

Jan En Mieke:

Hallo allemaal, je verslagen gelezen. Leuke samenvatting. Schrok je niet dat Rob bij de auto zat.
    Gelukkig doet hij het nog en verder is het maar materie. Wij beleven hier natuurlijk ook van alles, maar wij besparen jullie de moeite. Maar niet heus. Het is hier nu 19.00 uur. Gaan nog even de WT doen en dan voor de TV. Verder gezond en wel. Nog heel veel plezier en genieten allemaal. Dikke kus van ons.

• 23 April 2016 - 22:10

Angelique En Ton:

Ola wat leuk jullie verslag, behalve dan van Rob zijn telefoon. Wij zijn nu aan het chilen op ons terras in Spanje.☀️