23 april 2016 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 23 april 2016 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

23 april 2016

Door: Gaby

25 April 2016 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Vandaag ging het opstaan wat moeizamer, hele dagen buiten en autorijden beginnen z’n tol te eisen. Geeft niks want wat we gaan doen vandaag is gelukkig niet ver! Chivanne is als laatste wakker, om half 11, en dan is iedereen al zo’n beetje gedouched, madammetje ligt lekker met een boek na te genieten van de nacht!
Chantara was lekker aan het lezen, Chell was d’r tekeningen aan het maken en ik heb m’n geschreven verslagen in Waarbenjij.nu overgetikt! Heb er 3 gedaan en nu nog, met vandaag mee, 4 verslagen.
Rond 12.45 vertrokken richting Sanibel & Captiva, 2 eilanden ongeveer een half uur bij FMB vandaan, bekend om zijn stranden, gevogelte en mooie schelpen! Onderweg nog een verlaat ontbijt bij de Mac , ff Mc Chickens gescoord en toen weer op weg naar de eilanden!
2 Prachtige bruggen over en daardoor een mooi uitzicht over FMB, toen het pittoreske eiland op, zijn eigenlijk gelijjk doorgereden naar Captiva maar onderweg zeker genoten van de omgeving. Mooie huizen, leuke winkels enz….
Op Captiva aangekomen hoopten we eigenlijk de plek te vinden waar wij ooit zijn geweest maar er is zoveel veranderd dat wij het niet herkende. Aan het einde an de weg kwamen we bij een parkeerplaats, auto maar geparkeerd en daar was het strand!
Heerlijk in de zee gezwommen, lekker zonnen en vooral genieten, daarna op de terugweg een Starbucks gedronken! Foto’s gemaakt op een ander strandje, souvenirs gekocht op Sanibel en toen we de 2 bruggen weer over waren hebben we nog geshopt bij een Sanibel Outlet.
De buit:
Chantara Nike Airmax 2015, CK ondergoed
Chivanne Nike Airmax 2015, CK ondergoed
Rob 2 paar Nike en een rugzak
Gaby Maatlepels van KitchenAid in het roze!!!
En ze hebben bedacht dat we morgen nog een x kunnen langs rijden! Gekken!
Inmiddels is het 21u geweest en we hebben nog niet gegeten! De Mac is geen optie, dan maar Perkins?
Een grote kantine met TL verlichting waar je 24u per dag kunt eten….rond 22.30 waren we thuis, iedereen gedouched, schrijven, lezen en opruimen!
Morgen gaan we naar ons volgende hotel! Indian Shores….Sun Burst Inn…..
Nog 3 dagen en dan komt Jahdo! Gezellig!
Slaap lekker allemaal……..

• 26 April 2016 - 11:13

Chantal:

hahaha, Ik ben benieuwd of jullie het met 1 lege koffer gaan redden!