2 mei - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 2 mei - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

2 mei

Door: Gaby

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Het opstaan ging prima, ontbijt was ook weer gezellig, maar ons vertrek van 11u werd met een uur verlaat.
Er moesten diversen mails uit naar hotels.....grrrrrr.....Uiteindelijk om 12.u vertrokken.
Gaan naar Daytona Beach...een rit 1,5 uur, dat valt mee. Na ongeveer 3 kwartier onderweg moet Rob natuurlijk plassen! Ff een Starbucks opzoeken! Koffie, choclat chip cookies, frappucino, caramel macchiato...Chell koopt een beker in haar kleurtje, speciaal voor koude dranken, daarna weer door.
Rond 14.15 komen we aan in Daytona, eerst langs het circuit, brug over en dan richting beach, we kunnen met de auto het strand op maar Rob doet dat toch maar niet :)
Ff om de hoek parkeren, ook nog een Starbucks scoren en plassen , daarna het strand op, heel fijn zand maar hele hoge golven, het water was wel lekker warm.
Op het strand was een lieve mevrouw die ons haar stoelen aanbood. Had zelf betaald tot 17u maar ging terug naar haar hotel. Uiteindelijk kwam de "vervelende"beach meneer en stuurde ons van de stoelen af....grrrrr....de mevrouw is nog wel verhaal gaan halen bij hem maar het mocht niet baten....
Na 1,5 uur liggen zijn we weer onderweg naar huis, eerst langs de Burger King, daarna tanken en op weg.
Rond 20u waren we thuis, restanten pizza opgegeten, koffers ingepakt, gaan morgen nl naar Disney en hebben dan geen tijd meer om in te pakken.
Slaap lekker allemaal! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz