1 mei - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 1 mei - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

1 mei

Door: Gaby

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Orlando

8.00 uur......wat een ramp, heb niet zo goed geslapen en het liefst blijf ik liggen! :(
Maar beloofd is beloofd!
Ontbijt staat klaar, Jahdo maakt vandaag de eieren!
Rustig aan gedaan.....rond half 11 van huis vertrokken en rond 11u bij Aquatica, het ziet er vanaf de weg goed uit en de kids hebben er zin in!
Hup, auto parkeren, entree met de telefoons, door en gaan!
Op het park zelf was alles mooi begroeid, er was een soort strand waar honderden ligbedden tonden en daar de tassen neer gezet..
Zo....gelijk met z'n allen een glijbaan gedaan....dit duurt zo de hele dag....hebben lles zoveel mogelijk samen gedaan!
Diversen glijbanen, vlotten en ga zo maar door! Een super leuke dag met zeker 33*. Om 17.0u ging het park sluiten en gingen we naar huis, nog ff lekker nagenieten in ons eigen zwembad totdat de zon onder ging!
Rob ging vandaag koken, lekkere pasta met rode saus, strooikaas erbij, wat wil een mens nog meer!
Ik heb alle was weggestreken en onze koffer al voor een deel ingepakt, kan maar klaar zijn.
Rond 21.0u een kopje thee met z'n allen en vanavond maar eens bij tijds naar bed!
Morgen wordt het Daytona Beach, kijken of het nu wel lukt...:)
Willen rond 9.0u aan het ontbijt zitten en tussen 10.30-11.00u weg rijden.
We gaan het zien!