27 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 27 april - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

27 april

Door: gaby

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Het koste wat moeite met opstaan, maar het lukte.
Rob had de ontbijttafel klaar gezet, gebakken eieren/bacon, geroosterd brood, dus iedereen kan aanschuiven!
Maar wat een doodvermoeide koppies! Rob stelde voor om Universal uit te stellen en lekker bij het zwembad te liggen maar daar was niemand voor te porren! OK, dan maar gaan, rond 11.15 vertrokken en rond 11.45 bij Universal, eerst parkeren, lopen naar de ingang, langs allerlei leuke winkels en daar dan eindelijk de Studio’s. Hoe leuk is dat, herkende helemaal niets, maar waren dan ook de figuren van nu.
Hebben diversen attracties gedaan, in simulatoren, theater of karretjes. Rob, Jahdo, Chell en Tara gingen als 1e in de Terminator.
Chief ging lekker met mijn winkels kijken, met Dora en Diego op de foto en wachten totdat de rest klaar was.
Daarna door naar ET, op soort fietsen ET redden.
Er waren attracties van de Minions, Transformers, Rock it (achtbaan), Shrek.
Niet alles voor Rob & mij maar de kinderen hebben genoten. Rond 20.30u zou het park gaan sluiten dus wij nog nog ff gauw wat shops in en langs de HardRock Cafe, toen op weg naar de auto en nog ff bedenken wat we gaan eten!
Het is inmiddels 22u als we wegrijden vanuit Universal.
Dan wordt het Perkins met z’n late night “all you can eat” pancakes! Chief en Jahdo nemen een cheeseburger en Rob neemt lekker rijst met kip en de rest neemt de pancakes.
Heerlijk maar natuurlijk wel al 23u, nou ja we krijgen al het eten weg. Dan naar huis, ff wat drinken en naar bed!
Eigenlijk staat Wet ’n Wild op het programma voor morgen maar we besluiten een rustig dagje at home te houden en dan misschien in de avond naar een outlet te gaan.
We gaan het wel zien, voor nu…….slaap lekker!