22 april 2016 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 22 april 2016 - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

22 april 2016

Door: Gaby

25 April 2016 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

We worden steeds later wakker….:)
Ons wakker worden staat deze ochtend in het teken van de vreselijke hotelkamer, ik heb van de stress niet geslapen! Wat een ellende! Ik heb tegen Rob gezegd dat als er geen andere kamer is, ik, ondanks het uitzicht, ga verkassen.
Rond 11u naar de receptie en werden goed geholpen en serieus genomen, we mochten kijken in een kamer aan de overkant van de straat, een suite/grote kamer met uitzicht op het kanaal, schoon en veel mooier! Ik kwam binnen en dit voelde goed, en zonder bijbetaling konden we zo over naar de kamer! Wat kan een mens blij worden van een andere kamer!
Zo gezegd zo gedaan, Rob heeft gelijk wat koffers overgegooid en wij zijn aan het ontbijt gegaan, onbeperkt eten voor $10 pp, op het terras, zon op de kop, uitzicht op het strand en de Golf van Mexico. Wat kan een mens zich nog meer wensen, mijn stress begint in ieder geval aardig weg te vallen.
Rond 13u weer naar de kamer om de rest op te halen en over te zetten naar de nieuwe kamer! De meiden stonden te trappelen om naar het strand te gaan…..nou ga dan maar! Wat een mooi strand, met heel fijn zand, we bestellen 2 bedden en een parasol en de meiden liggen lekker op het zand!
Zo liggen we dan voor het eerst op het strand te genieten van zon, zee en de warmte! De zee is ook heerlijk, weliswaar met vrij krachtige golven maar dat mag de pret niet drukken.
Rond 17u gaan we terug naar de kamer, allen ff douchen en wat voor ons zelf doen en dat varieert van een boek lezen, tot schrijven, tot computeren of zoals ik…een tukkie! De gebroken nacht en zon zee en warmte beginnen in de ruststand z’n tol te eisen.
We besluiten om te gaan eten en gaan wandelend naar Times Square, een zeer toeristisch maar schattig plein met eettentjes en souvenierswinkeltjes.
Na een rondje te hebben gewandeld, eindigen we bij een pizza/eetttent waar we diverse dingen bestellen om samen te delen *pizza, * salade…..Chief had een cheeseburger en Tara een broodje kip.
Na het eten nog wat shops afgelopen en de meiden wilde graag nog een ijsje! Gekocht, maar enorm groot en met de warmte van hier zo gesmolten.:)
Chantara is 15 maar toen weer 2, d’r hele jurk van boven tot onder zat onder het ijs.:) Het wandelingetje naar het hotel ging dan ook druppelend. Nu is iedereen aan het lezen, computeren en schrijven.
Morgen willen we naar Sanibel en Captiva!
Ben benieuwd……..