20 april 2016 - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu 20 april 2016 - Reisverslag uit Marathon, Verenigde Staten van Overtoompjes - WaarBenJij.nu

20 april 2016

Door: Gaby

25 April 2016 | Verenigde Staten, Marathon

T was weer vroeg vandaag, maar het zonnetje scheen lekker naar binnen, ons voornemen om op tijd te ontbijten lukt aardig en iedereen werkt mee.
Vandaag is het zeer druk in de ontbijtzaal, gelukkig hadden we een mooi plekje in de hoek, weer een stevig ontbijtje, je kan hier zelf je pancakes maken!
De meiden hebben alles uitgeprobeerd en niet alles is een lekker…
Na het ontbijt moesten er diversen toiletbezoeken afgelegd worden. Tara en Rob zijn lekker buiten op het terras gaan zitten en wachten totdat de rest is uitgepoept!
Rond 11u zijn we vertrokken naar Key West, toch een ritje van ruim een uur, via de 7 miles brug, toch wel eng allemaal water aan beide kanten, Bahia Honda State Park, big Pine Key en nog wat kleinere eilanden dan toch echt Key West.
Hoe leuk is het daar, super schattige huisjes van gekleurd hout, veranda’s, schommelbanken, leuke tuinen….Hup Hup Hup, auto parkeren, ff voor $20 afgezet en wandelen maar.
Duval Street en Sloppy Joe, allemaal plekken uit het boek en nu zelf gezien! Wij zijn met een boemeltreintje Key West doorgereden, en zie daar in de White Str, een Koninkrijkszaal, hoe leuk is dat!
Na een rit van 1,5u zijn we Duvalstr doorgelopen en uiteindelijk bij Sloppie Joe wat gegeten en gedronken, moet je toch gedaan hebben! Daarna vele shops afgelopen, we wilde ook graag Malory Square bezoeken, je kunt daar de prachtige zonsondergangen zien, wij zijn dus een plekje gaan zoeken en kwamen bij een eet/drink tent en hebben daar gezeten tot de zon onderging, foto’s en film’s gemaakt!
We zijn nog langs souvenirsshops gelopen om wat te shoppen, Rob zijn zonnebril is stuk, het zit hem niet mee deze vakantie, eerst zijn foon en nu zijn zonnebril, en op de terugweg nog een malloot die de weg op draait en dwars voor ons gaat staan!! Dus bril stuk en wij bijna ook!!
Oh ja, in Key West ook nog de koninkrijkszaal opgezocht om een foto te maken!
We waren rond 22u weer terug in ons hotel en dan blijkt je kamer niet te zijn schoongemaakt en je hebt ook geen nieuwe handdoeken gekregen! GRRRRRRRRRRRRRRRR
Weer naar beneden, wat een ellende!! Iedereen is na het douchen weer aan het schrijven, Rob haalt alle foto en filmkaarten leeg en morgen gaan we naar de Everglades, krokodillen spotten!
Ben benieuwd wat de meiden daarvan gaan vinden!! Welterusten allemaal………….zzzzzzzzzzzzzzzzzzz